Najin dan se je začel zgodaj, veliko prezgodaj. Še utrujena od žuranja v Ostrigi sva se odpravila na letališče. Tik preden se je bilo treba posloviti, sem čutila stisko, da tri mesece ne bom videla najbližjih. Ta se je malo zmanjšala, ko sem prestopila prag. Pohitela sva do vrat in se vkrcala na dokaj majhno letalo. Zbasala sva se do sedežev in kmalu je pilot oznanil, da bomo vzleteli (OK, zdj gre pa zares!! Trije meseci!! Ne morm verjet!!). Andrej je celotno pot več ali manj spal naslonjen na okno -.- jaz pa sem si čas krajšala z gledanje v luft in naokoli. Kmalu sva pristala v snežen Frankfurt. Sprehodila sva se do avtobusa, ki naju je zapeljal do ogromnega letališča. Pregledala sva na katerem terminalu je najin let in začelo se je dolgo potovanje do želenih vrat (z liftom dol in čez dolg hodnik, pa z liftom gor in levo ter desno), no pa sva na koncu le našla najina vrata. Dišalo je po sveže pečenem kruhu in dobrotah, pogledala sva cene - 4 eur za sendvič (ne hvala!). Na koncu sva se zadovoljila s koruznimi vaflji in vodo. Čez približno uro se je začel boarding. Na letalu sva našla sedeže in se posedla. Čakala sva in čakala, da bi vzleteli, a se to kar ni in ni zgodilo. Na koncu sva čakala dve uri, da so letalo pripravili za ekstremne razmere. No pa smo na koncu le vzleteli. Na letalu so delili sendviče (mmmm končno hrana!). Prijazna soseda nama je dala še njen sendvič (woop woop!). Zagledala sva morje, zasneženo, ravno pokrajino Danske in vetrnice. Ko sva prispela sva odšla po prtljago in poiskala Cecilie (Agnes je v Egiptu :)) in Chrisa. Kmalu smo se že vozili po ravni pokrajini in se ustavili pred temnomodro hiško z belimi okrvirji, okrašeno z lučkami (ful kjuutt). doma nas je počakal rjav, prikupen kužek (kjuuuttt). Spoznala sem tudi ostale sestre in mamo. Cecilie mi je razkazalo hišo in mojo sobico (z roza steno!!!). Poklicala me je k večerji (krompir v kosih, omaka iz kisle smetane in peteršilja, solata in piščanec ovit v slanino - mmmm ful dobr :D). Utrujena od celotne poti sem se zleknila v posteljo in zaspala.